ביקורת ספר- הפעם שהשתכרתי והצלתי שד

"הפעם שהשתכרתי והצלתי שד" של קימברלי למינג הוא הראשון בסדרת Mead Mishaps. 

הספר מתאר את סיפורה של קינמון, בחורה חובבת יין וגבינה, אשר חיה עם משפחתה בחוות תבלינים. בעקבות תקרית תחת השפעת אלכוהול, היא מצילה את השד פאלון, ומוצאת את עצמה נגררת למסע אפי להשמדת מכשפה מרושעת אשר משעבדת את כל השדים והמפלצות. 

הספר מכיל תיאורים ארוטיים של בדסמ קל, DUBCON (הסכמה לא ברורה או לא מפורשת לפעילות מינית), אלימות וכמובן המון מין גרפי. 

את הספר לקחתי בקינדל בלי לקרוא את התקציר אפילו ברגע של ספונטניות ומהפרק הראשון כבר הבנתי שאני במקום הנכון.
צחקתי בטירוף תוך כדי שנשאבתי לעולם פנטסטי שקצת שונה ממה שאני רגילה מספרי פנטזי עם גיבורה סוחפת ובעלת ביציות ברזל. כל הספר מסופר מנקודת המבט של קינמון, ואף על פי שהוא מתרחש בעולם פנטסטי יחסית קלאסי- דרקונים, מכשפות, מחוכים וכרכרות... השפה המדוברת אינה מליצית או מיושנת, אלא מודרנית לגמרי ומשובצת בהמון קללות.
כמו כן, בניגוד להרבה ספרי פנטזיה, הגיבורה הנשית אינה חסרת אונים ותלויה בגבר שאיתה, אלא חזקה ושוות ערך לאהובה העתידי. היא מצילה אותו לא פחות ממה שהוא מציל אותה, ומראה לו עולם עשיר ומרגש.
הגיבורה היא כל מה שאני רוצה בספרים שלי ואף יותר. 

העלילה עצמה אמנם מוכרת- מסע של מספר דמויות נגד רוע אולטימטיבי, אך הכתיבה בלתי רגילה וסוחפת עם טוויסטים מרגשים ותיאורי קרב מרהיבים. 

מכיוון שלא קראתי את התקציר או את אזהרות התוכן שבתחילת הספר, לא ידעתי שהספר אירוטי עד שהמתח המיני בין הדמויות החל. בניגוד להרבה ספרי ארוטיקה בתחום, התיאורים לא היו מביכים או לא קשורים. כל החלקים הארוטיים היו סקסיים בטירוף, הגיוניים גם לעלילה וגם למערכת היחסים המתוארת, ופשוט נעימים לקריאה. 

גם בתחילת הספר וגם באתר של הסופרת מצוינות אזהרות תוכן, מה שמראה כמה הסופרת רגישה ומבינה את קהל היעד שלה. הלוואי שכל ספר ארוטיקה בדסמי יציין גם אזהרות תוכן, במיוחד אם יש הסכמה לא ברורה או מפורשת, או אפילו פנטזיות של חוסר הסכמה.
מערכת היחסים המרכזית היא בין גבר לאישה, וגם זה מצוין באתר שלה. נכון לעכשיו, כל ספריה הם על מערכות יחסים סטרייטיות, אך לדעתי גם אנשים קוויריותים יהנו מאוד מהקריאה גם אם לאו דווקא יזדהו עם תיאורי המין. 

מומלץ בחום! 

חינם לגמרי בקינדל אנלימיטד, או 3.99$ לרכישה.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.